2009. március 29., vasárnap

Élesztő!:)

A szél, a lélegzet és a szellem egyaránt az élet egyetemes forrása.

Kíváncsi vagyok, hogy mi emberek mi mindenre vagyunk képesek. Pontosan. Az érdekel, amit a normális fölé helyezve már már túl az emberin nevezve hitetlenkedve sejtek csupán. Nem vagyok biztos benne, de azt nagyon szeretném kikutatni. Fantáziám nagy, de ti többiek még jobban kitágítjátok a teret. Mi létezhet és mi nem kerek:P

Kíváncsi vagyok rátok, mit tudtok, mire vágytok:)!

Személy szerint én 2 dolgot szeretnék nagyon elsajátítani: 1. gyógyítani(na nem pénzért, és csak jelenlétem erejével:P) 2. minden mást:P mint megújulás, utazás térben, időben, és mondjuk jövőbelátás:):):)
Vannak erre oroszhoni kurzusok, de mivel nem beszélem a nyelvet elég kevés eséllyel indulnék....mindenesetre tudom, hogy az ember többre képes mint szép lassan elenyészni.....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése